دیزاین به سبک بانوان

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پیوندها

۱ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

۱۳:۱۳۲۰
شهریور

لایت‌کوین ( LiteCoin ) یا به اختصار LTC یکی از ارز‌های دیجیتال رایج در بازار‌های جهانی است که در سال 2011 برای اولین بار در دسترس عموم قرار گرفت. لایت‌کوین ( LiteCoin ) هم مانند بیت‌کوین ( BitCoin ) از فضاهای تجاری P2P یا همتا به همتا استفاده می‌کند. لایت‌کوین ( LiteCoin ) در چند سال اخیر توجه بسیاری را به خود جلب کرده است و در سال 2013 توانست به رشد چشم‌گیری دست پیدا کند؛ به شکلی که امروزه پس از بیت‌کوین ( BitCoin ) و اتریوم ( Ethereum )، لایت‌کوین ( LiteCoin ) را یک ارز دیجیتال معتبر می‌دانند.

 

 لایت‌کوین ( LiteCoin ) توسط چارلز لی ( Charles Lee ) یکی از کارمندان سابق گوگل در فضای گیت‌هاب (GitHub) ساخته شد و از یک شبکه انتقال باز ( open source ) و بدون مقامات مرکزی استفاده می‌کند. بر اساس نظر کارشناسان بلومبرگ ( Bloomberg )، پس از بیت‌کوین ( BitCoin )، ارز دیجیتال لایت‌کوین ( LiteCoin ) یا همان LTC ایمن‎‌ترین شبکه‌ نقل و انتقالات را دارد، از همین رو افرادی که قصد ورود به بازار لایت‌کوین ( LiteCoin ) را دارند، می‌توانند از امنیت سیستم شبکه این ارز دیجیتال اطمینان داشته باشند.معادلات پیشرفته ریاضی باعث امنیت شبکه لایت‌کوین ( LiteCoin ) شده است. شاید مهم‌‌ترین خصوصیات شبکه لایت‌کوین ( LiteCoin )، سرعت بالای آن است که این شبکه را از مابقی فضاهای تجاری الکترونیکی جدا می‌سازد.

سرعت استخراج لایت‌کوین ( LiteCoin ) از شبکه این ارز دیجیتال بسیار بالا‌تر از مابقی شبکه‌های دیجیتال است به شکلی که شما با زمانی که برای استخراج یک بیت‌کوین ( BitCoin ) صرف می‌کنید، می‌توانید 45 لایت‌کوین ( LiteCoin ) استخراج کنید. بر اساس نظر کارشناسان حوزه فینتک ( Fintech ) اگر بیت‌کوین ( BitCoin ) را طلا در نظر بگیریم می توانیم به لایت‌کوین ( LiteCoin ) لقب نقره را بدهیم؛ زیرا زمانی که تولید بیت‌کوین ( BitCoin ) در مقدار 21 میلیون متوقف شود، 84 میلیون لایت‌کوین ( LiteCoin ) تولید خواهد شد.

اگر مایلید به بازار‌های معتبر لایت‌کوین ( LiteCoin ) وارد شوید، می‌توانید از سرویس‌های تخصصی ماناپال در این خصوص استفاده کنید؛ متخصصان و کارشناسان ما با آنالیز بازار‌های مختلف، قادرند به شما در خصوص معاملات ارزیتان مشاوره رایگان ارائه دهند. کافی است با شماره‌های مندرج در وب سایت ماناپال تماس حاصل بفرمایید تا مشاورین ما ضمن راهنمایی شما در خصوص نحوه خرید و فروش ارز‌های دیجیتال، امکانات لازم را برای ورود به بازار‌های جهانی در اختیار شما قرار دهند.

 

لایت کوین - آکادمی ارز دیجیتال

دلقک مشهدی